איך בוחרים דרגות קושי של מזרנים?

איך בוחרים דרגות קושי של מזרנים?

מזרנים

שינה היא אחד הדברים החשובים ביותר לתפקוד התקין של הגוף. מי שמקפיד על שינה איכותית וארוכה מספיק מבטיח בריאות פיזית איתנה ובריאות נפשית טובה ללא תחושות של מתח וחרדה. לעומת זאת, מי שלא מקפיד על כך נמצא בסיכון גבוה יותר לתופעות נפשיות לא נעימות, בעיות פיזיות שונות ולכל הפחות לכאבי ראש ועייפות מוגברת במהלך היום. רובינו מנסים להקפיד על שעות שינה ונמנעים מאכילה בשעות מאוחרות, אבל כמה מאיתנו מקפידים לבחור דרגת קושי מתאימה של מזרן שתשפיע לטובה על איכות השינה שלנו? מעט מאד מסתבר. על כן אספנו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור מזרן עם דרגת קושי מתאימה.

לפי צרכים אורטופדיים

זכרו כי השינה שלנו משמעותית קודם כל לבריאות הפיזית ובעיקר בריאות הגב ועמוד השדרה. מעבר לעבוד הברורה מאליה כי  מזרנים זולים הם לא נוחים, חשוב להבין כי הם גם יכולים לסכן ממש את הבריאות הגב. למי שצריך מזרן איכותי לשמירה על הגב (במיוחד למי שסובל מבעיות גב כמו עקמת, פריצת דיסק ובלט) לרוב ימליצו על מזרן בדרגת קושי גבוהה יותר, אבל צריך לקחת בחשבון שזה לא תמיד ככה. מומלץ להתייעץ עם אורתופד אם יש לכם בעיות גם ולבקש ממנו שיתאים לכם דרגת קושי אידיאלית למקרה שלכם.

לפי נוחות

גם הנוחות היא חלק חשוב מאד בבחירת דרגת הקושי של המזרן. כאשר אתם מגיעים לחנות כדאי בהחלט לשכב על המזרנים ככל שזה מתאפשר כדי להבין בעצמכם אם הם נוחים לכם. כמו כן ניתן להזמין מזרנים מחברות המאפשרות תקופת ניסיון בטרם הרכישה וכך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם בדרגת קושי שמתאימה לכם.

לפי הגיל

לבסוף, כדאי לבחור את דרגת הקושי לפי הגיל שלנו. ככל שאנו מתבגרים, כך אנחנו צריכים מזרן יותר קשיח שיתמוך בגב שלנו. לכן, גם מזרנים רכים במיוחד נוחים לכם, יש סיכוי שעדיף לבחור דווקא במזרן קשה יותר שיתמוך בגב שלכם ולא יגרום לבעיות בעמוד השדרה.

לסיכום, בחרו דרגת קושי של זמן לפי צרכים אורטופדיים, נוחות אישית וגילכם. שינה ערבה!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מאיר הרוש

מאיר הרוש

מאיר הרוש הוא כלכלן ואיש עסקים בוגר תואר שני באוניברסיטת בר אילן. מאיר בעל חברת השקעות גדולה המונה סניפים בארץ ובעולם. בזמנו הפנוי מאיר מעביר הרצאות וסדנאות בנושאי השקעות לחברות ופרטיים, וגם כותב מאמרים מקצועיים בתחום בבלוג זה.

השארת תגובה