איך לפרסם מוצר בצורה הטובה ביותר

איך לפרסם מוצר בצורה הטובה ביותר

לפרסם מוצר

יש לכם מוצר שאתם רוצים למכור? כדי למכור מוצר, צריך לפרסם את המוצר. אולם- איך תפרסמו את המוצר בצורה הטובה ביותר? תוכלו לפנות אל שרון גזית הידוע בתחום ובנוסף בכדי לענות על השאלה הזו, צריך להבין את עקרונות פרסום נכון של מוצר. רק אחרי שמבינים את עקרונות פרסום המוצר, אפשר לבנות למוצר קמפיין פרסומי מוצלח.

כדי לפרסם מוצר – צריך לבנות למוצר בידול

כדי שתצליחו למכור את המוצר, עליכם לבנות למוצר בידול. מהו בידול? "בידול", הוא היתרון הספיציפי של המוצר שלכם, על פני מוצרים דומים של המתחרים. הסיבה מדוע לקנות דווקא את המוצר שלכם.

איך בונים תהליך בידול? כדי לבנות למוצר תהליך בידול, יש לבנות טופס בריף. בטופס, אנו מנתחים היטב את המוצר: חוזקות חולשות, יתרונות, חסרונות, קהל יעד. מתוך כל המידע שאנו מעלים בטופס הבריף, אנו מוצאים את הנקודה שמבדלת את המוצר שלנו.

צריך להבין שיש 2 סוגי בידול מוצרים: ישנם 2 סוגים עיקריים של בידול מוצרים. במקרה בו פיתחנו מוצר חדש, הבידול יהיה התועלת והחידוש של המוצר. בכל מוצר רגיל אחר שיש עוד כמוהו בשוק- הבידול יהיה מציאת הנקודה המבדלת את המוצר שלך על פני האחרים.

חשוב למתג את המוצר

בין אם המוצר חדש, ובין אם המוצר כבר קיים אצל מתחרים, צריך למתג את המוצר. ליצור לו מיתוג על פי הבידול.

סרטון אנימציה – דרך טובה להעביר לקהל את הבידול:

אחרי שעשינו את כל העבודה: יצרנו בידול למוצר, ומיתוג- איך מפרסמים את המוצר? איך מעבירים לציבור את נקודת הבידול? דרך נהדרת לעשות זאת, היא באמצעות יצירת
סרטון אנימציה. הסרטון, מעביר לקהל את המסר בצורה סמויה. לכן, סרטון אנימציה, יחדיר לצופים בצורה עקיפה את נקודת הבידול.

איך סרטון אנימציה מעביר את נקודת הבידול?

כדי שסרטון האנימציה יעביר את נקודת הבידול, יש לנסח תסריט חזק. תסריט, הממחיש את הבידול של המוצר. בשפה הוויזואלית של האנימציה, קל יותר להמחיש לגולש את נקודת הבידול. איור אחד, שווה אלף מילים. עולם האנימציה, נותן לנו כלים חזקים להמחשה מעניינת ומשעשעת של בידול המוצר שלנו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
מאיר הרוש

מאיר הרוש

מאיר הרוש הוא כלכלן ואיש עסקים בוגר תואר שני באוניברסיטת בר אילן. מאיר בעל חברת השקעות גדולה המונה סניפים בארץ ובעולם. בזמנו הפנוי מאיר מעביר הרצאות וסדנאות בנושאי השקעות לחברות ופרטיים, וגם כותב מאמרים מקצועיים בתחום בבלוג זה.

השארת תגובה